Olen koukuttunut suomalaisiin sarjoihin ihan kokonaan.

Vuosikaudet luin lehtiä ja ihmettelin, että KUKA IHMEESSÄ ON VAPPU PIMIÄ, joka esiintyi kaikkien mahdollisten lehtien julkkispalstoilla ja haastatteluissa?????

Nyt sekin asia on minulle selvinnyt kun olen ensimmäisen kerran elämässäni katsonut kokonaiset 2 jaksoa BB:ia! (Olen kyllä päättänyt, että en katso kuin sunnuntaijaksot.)

Olen koukussa myös Jackpotiin, Suomen Pelkokertoimeen, Maajussille Morsiameen ja vielä kaiken päälle Sinkkuäidin sulhasenmetsästystäkin on pitänyt katsoa.

Mainitsemisen arvoisia ovat myös Kämppä myyntikuntoon, Tila, Inno ja muut sisustusohjelmat...

Emmerdalea en ole aikaisemmin katsonut, mutta nyt olen. Sydämen asiakaan ei jää näkemättä.

Mutta Salkkareita en katso.

Eli ymmärrätte varmaan etten ehdi juuri muuta tekemään. En ainakaan soittelemaan ystäville, jotka päivisin ovat työn ääressä ja ainoat sopivat soittohetket olisi iltaisin. Suokaa se minulle anteeksi. Olen television orja.